koyun kokulu hırkalar




karnıbahar görünümlü koyunlar yaptım.
lucid dream-lere saldım.
güldükçe ağladım.
ağladıkça üşüdüm.
gün günü kovalarken.
bir delinin bayramına düştüm.
en çok ona inat.
koyun yününü tenim bildim.
koyun kokulu hırkalarla.
koyun görünümüne büründüm.




  1. Ankara (A Memory) - Arms and Sleepers
  2. The Here and After - Jun Miyake
  3. Just Ain't Gonna Work Out - Mayer Hawthorne
  4. Guns of Brixton - Nouvelle Vague
  5. The Bay - Metronomy
  6. Baby, I'm Yours - Breakbot
  7. Ramala (Bang Bang) - Roisin Murphy
  8. Local Foreigner - Planningtorock
  9. Crystalised - The xx
  10. Pop-art Blue - Zero7
  11. Come As You Are - Yuna
  12. Ballad of NGB - Stateless
  13. Jane B. - Jane Birkin
  14. Le Vent Nous Portera - Sophie Hunger
  15. Desperate Man - Tindersticks
  16. Black Eye/Burnt Thumb - Metronomy




Hiç yorum yok: