Radiohead ile Sevişiyorum Gözlerim Kapalı


İçimdeki radiohead aşkı, sevgisi, ibadeti bambaşkadır, onla uyanır - onla yer - onla gezer - onla yatarım. Kendimce en sevdiklerimden oluşan bir radiohead listesi hazırlamaya çalıştım aslında şarkılarının %90nını sevdiğimi düşünürsek bu liste için eleme yapmak bir hayli zor oldu benim için, listeyi ancak bu kadar kısaltabildim araya bir kaç tane de Thom Yorke un en yalın en solo hallerini serpiştirdim


Dinleyin Dinletin



  1. Fitter Happier - Radiohead

  2. Reckoner - Radiohead

  3. Subterranean Homesick Alien - Radiohead

  4. High and Dry - Radiohead

  5. Pyramid Song - Radiohead

  6. Paranoid Android - Radiohead

  7. Packt Like Sardines in a Cr... - Radiohead

  8. Idioteque - Radiohead

  9. The Gloaming. - Radiohead

  10. Black Swan - Thom Yorke

  11. There There - Radiohead

  12. I Might Be Wrong - Radiohead

  13. Weird Fishes/Arpeggi - Radiohead

  14. Blow Out (acoustic) - Radiohead

  15. All I Need - Radiohead

  16. Street Spirit (Fade Out) - Radiohead

  17. Nice Dream - Radiohead

  18. I Will - Radiohead

  19. Fake Plastic Trees - Radiohead

  20. No Suprises - Radiohead

  21. Lucky - Radiohead

  22. Meeting in the Aisle - Radiohead

  23. Talk Show Host - Radiohead

  24. The Gloaming. - Radiohead

  25. How to Disappear Completely - Radiohead

  26. Exit Music (for a Film) - Radiohead

  27. Life in a Glasshouse - Radiohead

  28. Analyse - Thom Yorke




1 yorum:

Sedeliko dedi ki...

kulaklarınızın pası gitsin bu blogu dinleyebildiğim zamanlarda seviyorum... internet sorunu gıcık etmezse yüklüyo dinliyorum yoksa mahrummm!