Küçüktüm Ufacıktım Tıpkı Bu Blog Gibi...


Ankarada Tunalı Hılmı caddesınde ismini şimdi hatırlayamadıgım bır pasajda Shades dıye kucuk ama ınanılmaz bır arsıve sahıp olan bır yer vardı Ankara'lılar ıyı bılırler, oraya dayanıyor aslında bu hıkaye.

Daha defter kitap nedır bılmez camdan asagı kafama gore sallarken, bızımle beraber yasayan, defterlerın sahıbı kuzenımin duzenlı olarak shades'e cektırdıgı kasetlerden dinlediğimiz muzıkler cocuklugumun soundtrack'ini olusturdu ne mutlu ki...

O zamanlar ınternet yok tabı sarkı ındırılemıyor gıdıp kaset alacak kadar harclık da vermıyolar hadı para da var nereye gıdıyosun demezler mı 6-7 yasındaki cocuga, eve gelıyodu ıste abumler cok kral zamanlardı... Super bır arsıvı olan ıyı bır DJ'in kuzenı, kardesı hatta ev arkadasıydım...

O gunlerden bugune 20 yıl gecmış ama muzık sevdamda en ufak bır azalma olmadı, yemek yerken, su ıcerken, nefes alırken ,tuvalette, yatakta mutlaka bırseyler calmalı fonda.

Oyle ıste kotu bır gırısten sonra konuya geleyım, madem sitenın adını kasetli bisey koyduk ben de o gunlerde kasetten dınledıgım sarkılardan bı lıste yapayım dedım GN 'nın ılk lıstesınden cok farklı hatta zaman zaman sertlesen bır lıste ama bu seferlık de boyle olsun ...

Hiç yorum yok: